info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Bestellen

Online winkelen wordt steeds populairder in de bouw branche en er komen steeds meer webwinkels bij. Daarom is het belangrijk dat je goed oplet bij wie je winkelt. Voor Werkschoenen voor de Bouw geldt als goed voorbeeld dat wij alleen het adres www.werkschoenen-bouw.nl gebruiken voor de verkoop van producten. Let dus goed op de url, bovenin je scherm! Alleen als er www.werkschoenen-bouw.nl staat dan bevind jij je in ons online beveiligde webshop.

Voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals je betaalgegevens, gebruiken we een beveiligde internetverbinding. Bij een beveiligde internetverbinding wordt de URL www.werkschoenen-bouw.nl vooraf gegaan door https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Tevens zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk en kleurt de adresbalk groen.

Wij adviseren je om jouw klantnummer, wachtwoord of andere gegevens betreffende jouw account aan niemand af te geven.

Phishing e-mails
Phishing is de verzamelnaam voor alle digitale activiteiten waarmee criminelen proberen jouw persoonlijke informatie te ontfutselen door o.a. gebruik te maken van namen van banken of bedrijven en daarbij nep emailadressen. Met deze informatie kan fraude met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit worden gepleegd. Werkschoenen-bouw.nl zal nooit via een e-mail vragen naar persoonlijke gegevens. Wij adviseren je met klem niet op links in dit soort e-mails te klikken of je gegevens op te geven als je niet zeker bent van de afzender.

Wil je meer informatie over phishing, wat je tegen phishing kunt doen dan verwijzen wij je graag naar www.veiligbankieren.nl

Bestellen bij Werkschoenen voor de Bouw – de leverancier van Buckler Boots - is heel eenvoudig:
 
  • Shop op de site en plaats het gewenste product in de winkelmand
  • Controleer jouw winkelwagen
  • Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent, dan hoeft dat uiteraard niet).
  • Kies een betaalwijze. Bij deze stap krijg je vanzelf de betaalopties te zien die voor jou van toepassing zijn.
  • Selecteer je verzendvoorkeur; binnen 24/48 uur of binnen 3-5 werkdagen.
  • Controleer jouw bestelling nogmaals
  • Lees en bevestig onze algemene voorwaarden
  • Klik op definitief bevestigen en verzorg de betaling
Als je al eerder een bestelling hebt gedaan, zijn een aantal gegevens al ingevuld. Dan hoef je alleen maar te controleren of de gegevens kloppen. Wil je hierop een wijziging aanbrengen, dan kun je dat natuurlijk doen. Deze aanpassingen worden automatisch opgeslagen na het plaatsen van een bestelling.

Voor elke zending maken wij een factuur. Je ontvangt van ons de digitale factuur zodra de bestelling bij jou is bezorgt.
Jouw bestelling zal gedurende werkdagen verzendklaar gemaakt worden. Zodra de bestelling klaar staat voor UPS dan versturen wij jou een track & trace code waar je de actuele status van je bestelling terug kan vinden. Jij kan de bestelling heel makkelijk volgen.

UPS biedt het pakket(je) maximaal 2x keer om het dan vervolgens naar een pick-up point te brengen.

Heb je jouw bestelling niet op de afgesproken bezorgdag ontvangen? Kijk dan eerst onder 'Mijn bestellingen' of jouw bestelling daar genoteerd staat.
Zodra jij jouw track & trace code ontvangt dan moet het pakketje binnen 2 dagen geleverd worden. Uit ervaring wordt het pakketje 9 van de 10 keer binnen 24 uur geleverd. Mocht je na 3 werkdagen je pakketje niet hebben ontvangen:

Geen Track & Trace code
  • Heb je geen track & trace code ontvangen, maar heb je wel een orderbevestiging per e-mail ontvangen, wacht dan 1 dag af.
  • Heb je geen orderbevestiging per e-mail ontvangen, dan is er iets fout gegaan en is de bestelling bij ons niet bekend. Plaats in dat geval je bestelling opnieuw. Controleer je bankrekening of het bedrag is afgeschreven. Mocht je al wel een betaling gedaan hebben, dan storten wij die binnen 2 werkdagen terug.

Wel een Track & Trace ontvangen
Er zijn een aantal situaties waarin er vertraging in de aflevering kan zijn ontstaan;
  • Status van jouw bestelling blijft 2 dagen staan op pick-up point. Het kan zijn dat UPS het pakketje vergeten is of last heeft van onderbezetting. Wacht de 3e dag af. Als je dan geen volgende stap ziet in de afleverdatum neem dan contact met ons op.
  • Het pakketje raakt zoek in het sorteercentrum. Wacht 1 dag af en neem dan contact met ons op. Wij zullen dan UPS contacten. Zij zullen dan op onderzoek uitgaan. Dit kan soms 24 uur duren voordat de status aangepast wordt
  • Jouw pakketje is 2x aangeboden maar er was niemand thuis. Jouw pakketje wordt dan naar een dichtstbijzijnde pick-up point gebracht. Jij kan dan binnen 7 dagen het pakketje ophalen, doe je dit niet dan gaat het retour naar ons. Als dit gebeurt en je wilt de bestelling nog steeds, dan betaal je€ 10,- extra verzendkosten.
Voor het verzendklaar maken en het afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage waarvan de hoogte afhankelijk is van het bestede bedrag, het land van bezorgen en de bezorgsnelheid. Je betaalt alleen verzendkosten als je besluit artikel(en) te behouden. Wanneer je de artikel(en) niet wil dan komen de retourkosten voor jouw rekening.

Hieronder vind jij een indicatie van de verzendkosten in het onderstaande bezorgservice overzicht.
Binnen Nederland (bedragen zijn excl. btw)
Gratis verzending 
bezorging binnen 1 tot 2 dagen
(besteding van min. € 75,- ex btw)
€ 0,-
   
Naar België (bedragen zijn excl. btw)
Gratis verzending 
bezorging binnen 1 tot 2 dagen
(besteding van min. € 100,- ex btw)
€ 0,-
   
Same day delivery Is nog niet beschikbaar

Aanvullende verzendkosten informatie:
  • Wij leveren alleen op werkdagen. Dit betekent; op vrijdag voor 12:00 uur besteld, maandag bezorgd en wanneer jij in het weekend besteld, dinsdag in huis.
  • Als Werkschoenen voor de Bouw jouw bestelling in meerdere keren levert, om welke reden dan ook, betalen wij natuurlijk deze extra kosten.

Mocht jij toch anders besluiten na jouw betaling en de bestelling willen annuleren dan kan je volgende stappen ondernemen:

  • Heb jij nog geen track&trace code ontvangen dan kan jij ons via het contactformulier op de hoogte stellen.
  • Is de bestelling al naar je onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor verzending, dan is annuleren niet meer mogelijk.
  • Wanneer je de bestelling niet meer op tijd hebt kunnen annuleren, dan kun je deze bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger.
  • Heb je de bestelling toch in ontvangst genomen dan vragen wij ons te informeren via ons contactformulier en het pakketje via een PostNL kantoor naar ons terug te sturen.